Få flere penge på eBay ved at tage gode billeder af din vare

Et billede siger mere end tusind ord. Når du sælger varer online på auktions hjemmesider, såsom eBay bliver denne talemåde mere relevant. Et billede er værd penge og en masse penge. Et godt sæt af billeder kan gøre forskellen mellem en vare, der er solgt og et element, som ikke er solgt. Det kan også gøre en stor forskel i prisen højeste bud modtages for en vare.

Det er ikke nok at bare for at tage et billede af en vare. Et godt billede kan øge værdien af varen og hjælpe med at sælge den. Denne artikel giver et par regler at følge for at tage bedre billeder af sådanne varer.

Den første regel, når du tager billeder af en vare er at tage mere end ét foto. Vise elementet fra mange vinkler viser det zoomede ind og zoomet ud i forskellige positioner – for eksempel, hvis varen er en bil viser det med dørene lukket og døre åbne. Hvis det er Vis en DVD forsiden, bagsiden og disken, selv.

Kvaliteten af billederne skal være så højt som muligt. Sørg for at du har den rette belysning. Det er altid bedre at tage billeder i løbet af dagen tid med naturligt lys og ikke med flash lys. Det er også bedre til at tage billeder, når der er overskyet snarere end når himlen er klar og sun light er stærk. Hvis himlen er klar forsøge at tage billeder enten i begyndelsen eller slutningen af dagen. Følger reglerne for god fotografering, bruge et stativ, hvis lange eksponering er behov for, Sørg for, at billedet ikke er overeksponeret eller undereksponeret og at det ikke er sløret.

Når du tager billedet Sørg for at du fase den rigtige baggrund for varen. Normalt ville du ønsker at iscenesætte en baggrund, der er i modsætning til elementet og der har ingen detaljer eller interessante objekter, der kan stjæle beskuerens opmærksomhed. Kontroller også, at baggrunden er en mat farve, og at det ikke reflekterer lys. For eksempel når du tager et foto af en sort computermus og tastatur bruger en hvid eller lys grå baggrund.

Fremhæve værdien og detaljer om elementet. Hvert element har unikke funktioner eller vigtige detaljer, som du gerne vil henlede seernes opmærksomhed til. Den bedste måde at gøre det er at tage nærbilleder af disse oplysninger. For eksempel når sælge en bil der har meget lav kilometertal tage et close-up billede af sin kilometertæller. Et andet eksempel, når de sælger et kendt mærkevare som skjorter eller bukser tage et close-up billede af koden eller logoet for at understrege, at varen er ægte.

Tage billeder, der understøtter tekstbeskrivelse af varen. For eksempel sælger en high-end mærke pung, hvis beskrivelsen siger “perfekt sting” når tager et close-up billede af masker til at bevise, at beskrivelsen er rigtige.

Hvis din varestørrelsen er vigtig, kan du bruge en kendt størrelse objekt for at bidrage til seeren visualisere elementets størrelse. For eksempel når de sælger en miniature spion kamera tage et foto af kameraet side om side med et objekt som en fjerdedel eller en tændstikæske. Seeren vil finde det meget nemmere at visualisere kameraets størrelse, når man ser på sådan et billede i stedet for at læse kameraets målinger.

Og sidst men ikke mindst huske at holde foto filstørrelsen lille. Når du får vist et billede på brugerens skærm er en lav opløsning mere end nok. I de fleste tilfælde et VGA (640 X 480) billede er alt, det tager og sådan et foto kan være så lille som 50Kbytes. Det er vigtigt at huske dette og ikke blive fristet til at sætte høj opløsning billeder, der er store. Sådanne store filer indlæses meget langsomt på modtagerens computer. I de fleste tilfælde fremviser vil blive frustreret og ville bare springe til den næste sælger.

Tagged , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *